luni, 14 iulie 2008

?

acum o luna imi spuneam "dupa ce termin cu facultatea,plec la mare cu prietenii,cu prietena - eventual - si o sa am o vara excelenta".cum socoteala de-acasa nu se potriveste cu cea din targ,situatia sta in felul urmator:
1.cu licenta am probleme
2.la mare am fost si nu mi-a priit deloc,din cauza problemelor de sanatate
3.cu gasca sunt certat
4.-69.other stuff...
stau si trag din tigara cu numarul 1769 de azi si citesc o scurta descriere a unui produs,gandindu-ma la fet(z)ele (a nus e confunda cu "fetele",adica "femeile") cunoscute care-mi sar prin minte ca oile pe care trebuie sa le numeri cand n-ai somn si vrei sa adormi.persista una si ma deranjeaza,caci amintirea a evadat,asemeni lui houdini,din camaruta in care o incuiasem atat vreme.dar nici macar el n-a putut sa scape de Doamna cu Coasa...ma intorc inapoi in timp,revin la aici si acum,apoi ma gandesc la viitor.cred ca,daca istoria s-ar repeta,m-as trezi in fata unei situatii inedite,careia nu i-as fata.probabil as claca,sau as face vreun gest necugetat,tipic taurilor.
cum se face ca pana si cea mai frumoasa floare se ofileste si moare,indiferent de cata apa ii pui la radacina,in fiecare zi?m-am saturat de ganduri negre si toata fiinta imi spune "relaxeaza-te",dar nu pot s-o fac.si nu mi-o spune,ci mi-o cere.dar ceva ma trage inapoi,iar eu nu-mi dau seama ce anume.nu e sentiment,ca senzatiile de genul acesta sunt inchise intr-o camaruta izolata din cel mai indepartat colt al sufletului meu - astea de ce nu pot sa evadeze?houdini,do your thing,baby !!!! -.mari probleme nu am,exceptie facand ultimele 2 examene.banii vin si pleaca,bronzul se duce si-l voi reface,tigari imi cumpar dimineata,masina merge si bine,sanatos sunt (exceptie: maseaua de minte,care doare atat de rau incat as bea o sticla de vodca proasta sa nu mai simt durerea)...asa ca vine intrebarea : "what the fuck???"...mdeah,e ceva.a,tu zici ca stii?ia spune-mi si mie,ca mor de curiozitate sa aflu!
e o dilema la mijloc,ca de obciei: intre inger si demon,nu poti alege.eu am risc si aleg ce-i dupa usa 2 ! rau nu poate fi, asa ca let's kick it !!! e soare afara, plaja e plina de tot felul de bunataturi, plinul e facut si bani sunt.deci termina cu examenele odata si pleaca unde vezi cu ochii!!!la cei care au fost acolo intotdeauna...


Niciun comentariu: