luni, 12 mai 2008

You vs. urself


Imagineaza-ti ca trebuie sa alegi intre a-ti invinge demonii si delasare.Ca trebuie sa raspunzi raspuns monosilabic,sa rostesti o vorba simpla,care, o data spusa,face cat 1000 de fraze filosofice.Imi trece prin minte o replica dintr-un singur film..."Choose life ! ".Chiar daca a mea viata nu e monotona, ci plina de culoare si de trairi diferite.Bune,rele,makes no difference.Mi-a zis cineva cu ceva vreme in urma ca nu prea sunt bun de nimic,cand vine vorba de "noi",cu o singura exceptie.Vorbe spuse la nervi,care deja-mi inspira inceputul unui blestem;poate ca era ceva adevar in ele ,ca doar nu sunt numai eu intreg si ele nebune.Si fiecare lucru bun se duce pe pula mai repede decat o sticla de Tullamore intr-un pub dublinez...Iar daca toate lucrurile bune iau sfarsit,cu ce ramanem cand visul se naruie?Cu tigara nesfarsita,o cana de cafea neagra si multe planuri, pe care chiar ai vrea sa le pui in practica,chiar peste 5 minute.Pana la urma urmei,daca lumea este de cristal,nu esti singurul ciob de sticla din ea.Si doar timpul este etern si vindeca orice,chiar si urmele adanci din suflet.Poate ca atunci om fi liberi si-o sa putem cum vrem,fara frica de incredere sau de cuvinte.
Sunt zeci de "ele" care ar vrea sa le dai increderea,dar esti doar calm si impacat cu sine,caci nu mai poti fi copilul de-acum cativa ani.Si pierzi sau castigi,ca la ruleta.Ruleta ruseasca...Nici cald,nici afectuos.Doar jucator,unul al naibii de bun,care are marele defect de-a pune suflet in orice face si nu uita niciodata nimic.Ci doar ignora...O bomba cu timer,la fel ca solutiile tuturor problemelor.
PUNCT

Niciun comentariu: