luni, 12 mai 2008

ceva pentru prietenii mei

.


Daca tot m-a convins Marco sa scriu din nou cate ceva pentru voi, o sa incerc sa-i raspund unui papagal foarte drag mie…..Si cate ceva despre dorinte si de ce dam cu piciorul intruparilor acestora…

So it’s like this : “De ce esti asa cum esti?”.

Nu stiu.

“De ce nu spui niciodata deschis ce gandesti?”

Pentru ca nu trebuie sa stie nimeni ce simt,chiar daca se vede pe fata mea.

“Cum se face ca de fiecare data cand iesi cu ..(subsemnatul) nu-mi spune nici unul ce faceti?”

Pentru ca ar trebui sa ai incredere in mine si-n sentimentele mele. – dar a calcat stramb si nu pot sa mint pe nimeni,momentan…

Bun..intrebari foarte stresante,mai ales cand ies din gura unei persoane foarte dragi.Fata,baiat,nu conteaza.Ramane doar sentimentul ala imbecil de … dezamagire.Ei,nu plange,ca toate trec…da’ doare ca o minge de fotbal primita in vintre,asa e?Dar de ce sa nu fii impacat cu sine, cand stii ca totul trebuia sa ia o alta turnura?Hmmm…Good point.

Pai fiti atenti la mine : duc in spate o gramada de chestiute,fiecare cu rolul ei.Dar am ajuns la concluzia – foarte isteata,de altfel- ca treba cu “sacrifici una-alta pentru a avea ce-ti doaresti” e adevarata.Numai ca tocmai lucrurile care erau insuportabile si cat se poate de…irealizabile,cu ceva vreme in urma,le fac acum cu placere.Si neglijez ca prostul cea mai mare dorinta a mea - sacrificand exact rostul muncii mele,punand problema intr-un mod foarte delicat - pe care o stiti cu to(n)tii…Asa ca aveti grija ce va doriti.Si cum va descurcati cu maldarele alea de euroi pe car vi le doriti cu atat patos…S-ar putea sa fiti foarte dezamgiti de rezultat.

Vrei o masina care sa fuga grav?Bun…Ti-o iei si te plangi ca n-ai bani de benzina.Ce sa faci?Nu merge cu aer…Pisi a ta vrea o rochie,pe care i-o si faci cadou,dar gresesti masura?Vai de capul tau.Si te miri de ce intra la idei,cand esti cu ea de ..cat timp,Mirel???Da,sa tot fie vreo 4 ani.Zici ca faci una si iese cu totul altceva,cand promiti?Tragi ponoasele,tati !Si tragi si tragi si tragi,de parca te-ai antrena pentru maraton!Si la un moment dat cazi de pe zid,ca Humpty Dumpty,si-ti creste barba si te doare-n pula de tot ce se-ntampla in jurul tau pentru ca esti abatut si ursuz si toate calitatile dupa care se uita gagica ta! Pai fratilor,gresim cu totii,e omenesc…Dar toate au limita.Numai ca limita asta se lungeste exact atunci cand nu trebuie,cand toate “este” bune si (crezi ca) esti fericit.

Cat despre incredere…cat timp crezi ca te va acoperi pana si frate-tau?Minti ca porcul, jignesti fara sa vrei si incurci amanunte marunte dar foarte placute - amintirile voastre,trogloditule ! – cu ce-ai facut cu X-uleasca de acum n nopti din clubul Y…Bun.Ai dat cu picorul chiar tu,dar a fost .. autogol!!!Si vina mea e care?Da…prea multa vreme fara cineva te schimba si te face sa te ingropi in ale tale…Si o tii pana-n panzele albe.Gresesti fara sa stii.Dar asta e povestea vietii mele,pana una altaJ

Nu zic sa ai acum incredere in vanzatoarea aia bruneta din colt,ca-ti da pe datorie…Asta cu-ncrederea e deja fumata…Tu decizi,deci trebuie sa ai incredere in tine.Dar se intampla sa ti-o pierzi si te duci pe copca.Pe termen nelimitat.Implicit si planurile se duc dracului…But hey !...you make the rules.Ti-a dat papucii si esti disperat (bing!bang!)?Pai fa ce faci si improvizeaza,ca la Café Deko…Daca nu merge,ghinion.Si-asta trece.La fel ca mahmureala:te doare capul o zi,doua si esti cam impotent,dar trece,zicand “nu mia beau niciodata!”J

Mi-as dori sa pot sa trag luna de pe cer spre fereastra mea,sa aud cum isi varsa necazurile.Sau sa pot sa zbor printre stele si sa-i pun “ei” Luceafarul in brate.Sa pot sa citesc gandurile oricui,macar cateva minute,sa le fac pe plac tuturor…Tu ce-ti doresti?In afara de partea cu cititul gandurilor,ca n-ai mai gresi niciodata.And where’s the fun in that???

Unele lucruri nu se schimba niciodata.Iar dorintele mari nu se implinesc,nu cand am vrea…Ori nu le vedem.Oftalmologul de la camera de garda nu te poate ajuta,oricum.

Si tu,cand o s-o vezi pe strada,zilele viitoare,o sa crapi de ciuda ca nu te dai jos din masina mea s-o sperii din nou,ca apoi s-o strangi in brate si sa-i dai un sarut….Nu esti singur,dar nu ma blama pe mine pentru cacatul tau.Eu nu dau vina pe nimeni pentru ale mele,decat pe mine…

Cat despre voi…ne vedem la inceputul lui iunie

PUNCT

Niciun comentariu: