sâmbătă, 22 decembrie 2007

Just forget all about it ...

O zi de sambata in care n-am simtit nici macar mahmureala,care a trecut, pe nesimtite,intr-o ora.Masa de pranz, curatenie si o atmosfera ciudata, cu care deja m-am obisnuit; parca nici nu se apropie Craciunul.Trece si-asta si imi suna jaful de telefon; ma uit sa vad cine e si raspund, gandindu-ma ca primesc o invitatie la o cafea sau ceva de genul.In schimb, de partea cealalta, o voce trista, care tradase un plans sanatos ... O senzatie famliara.
Si incep s-o ascult pe domn'soara, vaitandu-se de mama focului, ca derbedeul ala al ei a facut si a dres si a jignit-o si naiba mai stie ce...Ma gandeam la ale mele,nu la ce spunea ea, dar cand m-a intrebat ce sa faca, i-am raspuns scurt "uita tot".Tacere si un repros cat se poate de insignifiant : "credeam ca esti in stare sa-mi spui ceva mai mult".Pai,fata mea,nu pot eu sa te-nvat cum sa te comporti,la fel d ebine cum nimeni nu poate sa-mi spuna mie cum s-o fac.Si,la o adica,nu se cearta nimeni din lipsa de ocupatie,a fost ceva ce nu-mi spusese,mai mult ca sigur.Non of my business...Dar "uita" a fost singurul cuvant care mi-a zburat prin minte.Poate pentru ca eu am uitat prea multe pana acum.Victimele propriilor ganduri si cuvinte suntem cu totii,pana la urma urmei.Regeretele sunt optionale.
a
O zi de sambata in care n-am simtit nimic, in afara gerului de dincolo de peretii camerei mele.PUNCT

Niciun comentariu: