luni, 14 ianuarie 2008

Happy New Year ! nu involuati,mes chers amis !

A trecut Craciunul si a adus cu sine si anul Nou.Un 2008 care se vrea renascentist,care sa aduca pace si armonie,fericire blablabla.Parca as fi unul din cele 25 mil de sms-uri trimise in Romania,pe 24 decembrie....Plus realele probleme ale Terrei,gen boli noi,conflicte regionale,preturi exagerat de mari,exemple fiind benzina si motorina (la Romania noastra,ca deh, avem economie de piata si suntem capitalisti),laptele, carnea si mai tot ce-nseamna VIATA,mUE...
Se gaseste cate unul ca mine care spune ca anul asta chiar va fi mai bun decat celelalte,pentru ca pana in prezent,am invatat din greseli.Asa sa fie,oare?Daca nu,e vai de noi !
Pai daca vineri seara am un chef intr-un club de fitze,ca se poarta prin Bucuresti,iar sambata dimineata la 8 am un examen,ce fac?Tare as bea un Jack sau un cockteil flambat care sa-mi arda glanda si sa ma ridice la cer si tare m-as da la cateva pisicutze aranjate,parfumate si distrate...Asa ca aleg examenul si imi fac de cap sambata,in acelasi loc,cu o sticla de Absolut si multe alte licori magice pe masa si cu vreo 10 prieteni pe langa mine.Asa se stabilesc prioritatile.Incetul cu incetul.Pana ajunge Jiji sa-ti fie umilul sclav...
Prioritati.Probleme.Responsabilitati.Griji....Un mare cacat!Ne plangem dar nu facem nimic sa rezolvam nici cea mai insignifianta chestiune aparuta.Gen: "consuma mult masina" : ia metroul amice."E greu examneul asta" : nu invata,citeste de 3 ori si te-ai scos."Daca nu-mi mareste salariul,ce ma fac?" : nu mai manca in mall,imbracat in alb,cu ochelari de soare la ochi pe viscol si ploaie."N-am bani de intretinere" : delicata treaba,chiar tariceanu as putea spune.Mama voastra de spurcati...fur o gaina,iau 5 ani; tragi fonduri de peste 1000000 de euroi,astia iti dau bonus ! :))
Bun,o sa fie un an mai bun.Sa fim sanatosi si sa nu ne dea batai de cap orice mica piedica aparuta,caci,corba 'ceea : "Toate la timpul lor".
Era sa uit:te-ai impaca cu fosta/fostul?Amanta,nevasta,nu prea conteaza.Nu ai variante ajutatoare.PUNCT

Niciun comentariu: