miercuri, 19 decembrie 2007

vine Craciunul....

Dupa un somn luuung si nu foarte odihnitor,imi aprind tigara si-mi torn ceafeaua in cana preferata.E aniversarea lui taica'meu asa ca,cine stie,poate o sa facem ceva impreuna...
Ma intreaba un prieten daca ma inspira Craciunul.Iar raspunsul se afla undeva intre "da" si "nu stiu".E o nebuloasa in mintea mea.Magazinul Unirii e ca un furnicar,doar ca 90% din vizitatori intra sa fie vazuti.Eu,ca de obicei,am ramas fara ce vroiam sa-mi cumpar....
Trecand peste aglomeratie,ma uit peste drum,la Marele Brad,scheletul ala de metal acoperit cu beculete si ingerasi tipic americani.Multi baieti,multe fete,multe tipuri de portofele si mobile,paradisul hotilor de noapte,care se folosesc de piele pentru a se camufla cat mai bine.Cu cat mai negru,cu atat mai bine.Si nu numai....
Decoratiile-astea frumoase si luminoase nu au nici un farmec,daca nu ninge,ca atunci cand eram copii.Si da,Mos Craciun exista,atata timp cat ai cateva hartii cu numere pe ele in buzunare:cu cat mai mai multe,cu atat mai bine.Pentru noi si pentru cei iubti.Sau iubite:)
Dar pana la urma,Craciunul se reduce la 3 termeni simpli: familie,iubire si compasiune.
Asa ca,urez anticipat,tuturor avarilor si omuletilor negri la suflet : Craciun fericit!Aduceti-va aminte de ai vostri si de copilarie.PUNCT

Niciun comentariu: