luni, 4 ianuarie 2010

ai uish iou a hepi niu iar !

Dupa o luuunga absenta,m-am hotarat sa iau partea leului si s-o fac lata,in stilul meu inconfundabil.n-am un topic anume, dar cum a venit 2010...
s-au descoperit,de curand, noi specii de viata cvasiinteligenta:haifaivienii si messienii.aia mici,emo,cu creste si plini de muschi imaginari, care vorbesc cu gg,plm,lol,omfg.ei au sperante mari pentru noul an,anume internet gratis.moca.for free !!! ...
cum viata reala este de cheche si plina de griji,ma gandesc sa creez eu insumi o specie noua,upgradata.dar nu stiu cum s-o numesc.n-am imaginatie, frate, ce sa fac.ma pusera cu botul pe labe zapezile,frigul si madoarenpulita cronica.
ale mele dorinte sunt putine si grobiene de-a dreptul.mult spus dorinte,caci nu cred in ursitori destin si alte creaturi mitice; voi munci, insomniile vor fi omniprezente, voi pleca blindat in Jamaica la vara.si ma voi lasa de fumat !!! dar nu de tot, bolile de inima prevenite din vreme fiind ca si vindecate :P
alte planuri...nu conteaza,m-as lamenta ca miss univers:"World Peace and Love for All".deci voi face ce stiu cel mai bine:voi munci,voi produce fara sa-mi platesc taxele,pe matrita "guvernanti" si voi petrece.in toate modurile cunoscute si nu numai !
peace !

Niciun comentariu: