luni, 21 ianuarie 2008

Din seria "Misterele Universului", cap. 1

Condoleante,domnule Lucian.Caci datorita tie scriu randurile acestea acum...
Ce ne-am face fara femei?Dar ele fara noi?Hmmm.Se pare ca,in cazul unui atac nucler,gandacii de bucatarie ar supravietui.Astia si "ele",jumatatile noastre mai bune,mai delicate,mai temperate,cu toate calitatile pozitive posibile.(si-mi aparu o grimasa de toata frumusetea).
Iubitor de animale fiind,am luat un catel.Mica,alba si pufoasa,o jucarie:)Cuminte si iubareata,tot timpul in cautare de afectiune,jucausa si plina de enrgie.Dar nu mai scoate nici un sunet cand o mangai pe burta.La fel cum face papagalul cand ii acoperi cusca cu o patura,crezand ca timpul pentru nani.Ehei,daca ar tacea si ele la comanda,ce bine ar fi...Apesi butonul de mute de pe telecomanda,si gata!
Urmand modelul filmelor cu Humphrey Bogart sau Clark Gable,femeia este un detectiv inascut.Urmareste prada cu ochi de vultur si reduce la tacere poentialele rivale,strivandu-le,cu eleganta,capul de cate un gard.Fapt real asta,nimic inventat.
Daca si noi ne-am apuca sa urmarim cati bani se duc pe toale,cat se plimba prin mall si pe la cosmetica si cu cati barmani de pe Dorobanti flirteaza,am fi o natiune de ...criminali!"Pentru tinei ubitule.Nu vrei sa fiu frumoasa?".Infrumuseteaza-te pe cardul maica-tii,nu pe-al meu...
Unde esti?Ce-ai facut?Cu cine ai iesit aseara?Cat ai baut?...O incredere oarba,doar in propria persoana.Sa zic adeavrul si nu te crede nici in ruptul capului.Sau "de ce ai baut?".Pai e simplu de raspuns la asta ; "nu mai aveau apa de nici un fel si sucurile erau expirate." :))
Pana si la un joc de strategie am un erou de sex frumos,care bate tot ce misca.Te face sa te gandesti,asa e?
O nebuloasa totala,dragii mei:ce-o fi in mintea femeilor?Mel Gibson ,in "What Women Want", s-a ars frumos,indragostindu-se si traind fericit pana la adanci batraneti.Pacat ca e doar un film.
Alta se supara cand i se reproseaza,intr-un mod cat se poate de calm si subtil,ca da un semn de viata doar cand are nevoie de ceva.Si lista poate continua...Hai sa ne suparam cu totii si sa le taiem fondurile,masina,Acasa TV si excursiile la mnichiura si coafor.O viziune apocaliptica si totusi,un argument irefutabl in favoarea noastra.Irealizabil,insa.Exista si alti prosti,carora le place sa dea la cioc,la fel de mult cat imi place mie.Ea o face.Din dragoste.
"De ce nu platesti tu ce-am baut?".Pai nu muncesc pentru tine.Si tatii n-au legatura cu asta.Sunteti niste printese,dar ati ramas in forma adolescentei rasfatate care-l cauta pe "Prince Charming".Exista,dar nu petru voi.Uitati-va la Shrek 3 !!!
Concluzie : ne tineti sub papuc.Sau asa credeti voi...Daca in biliard se joaca la neagra cu "3 greseli" si la ultima pierzi,hai sa aplicam asta in viata de zi cu zi.Am fi burlaci din ziua 1 si pana la inmormantare.Unde ar veni alti burlaci sa ne planga.Asa ca bagati-va mintile-n cap sa nu ne vedem pe sticla la Stirile de la ora 5.
Cele mai destepte si parsive creaturi din cate exista.Si totusi,putem trai fara ele?Cu siguranta ele pot,fara noi.PUNCT

Niciun comentariu: