marți, 20 mai 2008

19.

Uneori,timpul sta pe loc ,iar toate se vad in alb si negru,miscandu-se cu incetinitorul, nestiind ce sa mai cred in momentele acelea.Stiu ca gresesc,dar nici voi nu sunteti mai prejos; sunt al dracului si foarte obosit,dar voi n-aveti nici o scuza; stiu ca,daca cedezi intr-o buna zi,cauti tap ispasitor,dupa ce refuzi sa te invinovatesti pe sine.Dar tu,sa arunci vina pe mine,zicand pe jumatate "adormit" ca "inventez"...Nu inventez,doar m-am reinventat pe sine,ca din atatia ani de asa-zisa "prietenie",am invatat sa nu-mi mai pese de nimeni din jur,in afara de cei care merita.Si tu,Ami....spui ca nu ti-am fost aproape cand ai avut nevoie de mine,cand (pe-atunci) as fi urcat in cer sa-ti fac cadou o bucatica dintr-o stea,pe care s-o porti in par,ca pe-o floare de iris; cine te-a scapat de micul tau viciu,sau mai bine, pe cine sunai in mijlcoul noptii,vara,sa te ia de pe nu stiu ce coclauri?Nu sunt manios,ci doar dezamagit...Si da,am pe cineva - sau nu,nici nu mai stiu,sunt prea obosit s ama gandesc si la chestiuta asta - ,intamplator o cheama ca pe tine;acelasi nume,aceeasi poveste:vreau si nu pot sa am,sau am si nu pot sa am mai mult...Dar stii ce?Deja nu mai conteaza.Timpul spala totul.Nu pot sa te invat eu cum sa vorbesti si ce spui,cand iti stau cuvintele pe limba,la fel cum nici eu nu spun intotdeauna ce-am pe suflet.Si-mi spui ca sunt nervos,ca am luat totul prea in serios?Nu te joci cu anumite cuvinte,pentru simplul fapt ca dor mai rau decat un pumn in freza...Zi ce ai de zis si n-ascunde nimic.Nici mie,nici nimanui altcuiva.Vorbesti de razbunare,de parca ma apuc sa-mi bat capul cu 2 gugustiuci ca voi...Nu stii ce-nseamna razbunare,cu atat mai mult cea venita din partea mea.Ai avut dreptate:de-asta sunt singur si niciodata n-am luptat indeajuns de mult sa indrept chestia asta.Poate ca asa e mai bine,nu pentru mine,ci pentru aia care-o sa fie langa mine,in cele din urma...
Ca urma unei pensule,plimbata pe panza unui pastel....
N-am cum sa-mi indrept greselile,dar pot sa dau dracului pe cei care ma iubesc atat de mult si pe care-i cunosc de...10 ani !!!In concluzie : you have a buba?Suck my pula!,fraierilor.Eu raman in picioare intotdeauna si asa o sa fie mereu,doar sa crapati voi de invidie!!!

"Cand Soarele dispare si stelele se-aprind
Voi fi acolo pururi,veghind spre infinit
Cu ochii reci si parul umed,voi fi acolo sa te prind
Un zambet,un sarut,o-mbratisare, un suflet chinuit..."

Asta asa, de la mine pentru voi...PUNCT

Niciun comentariu: